Swen-Been.reismee.nl

Rugzakken staan (bijna) klaar

Ondanks dat we gaan vliegen en er niet een hele kampeeruitrusting ingepakt moet worden, slaat de gebruikelijke vakantie-irritatie toch weer toe. Na een ochtend heen en weer gereden te hebben tussen diervoedingswinkels, praktijk, de Action voor de toiletspullen en nog 36 andere adressen en al 3 wassen te hebben gedaan, blijken de jongens om 13.30 uur net wakker te zijn. Prettig weekend. E is nog aan het werk en laat 1 dag voor vertrek weten dat 3 1/2 week eigenlijk al heeeel veel is (is het ook) en dat er echt geen uur af kan voor de voorbereiding. Elk jaar haten we elkaar op deze dag.

Dus....gaan we vrolijk verder met inpakken en inspanningen om huis en haard en dierkudde beetje netjes achter te laten. Laatste potjes WF afwerken, facturen schrijven om de vakantie te bekostigen, lijstje met waar we ook al weer geboekt hebben maken, etc etc

Wat opdrachten hier en daar richting jongens kan helpen....

Zal blij zijn als we morgen in het vliegtuig zitten.

Reacties

Reacties

annette

Leuk, zo'n blog, en zo herkenbaar.....! Bert en ik krijgen steevast ruzie ergens vlak voor de vakantie, ook al nemen we ons voor dat niet te doen.
Vlieg ze en sterkte met je laatste stress
Annette

Ellen

Oh wat fijn kan ik jullie mooi stalken. Wordt vast een prachtreis, vind het nu al leuk ;-).

Daan

Nou ik sta nu bij de gate op weg naar Manilla china first jullie ook allemaal heel veel plezier en ik zal juliie volgen fijne en goede reis en Dikke kus >XXx D.

Moon

Ik krijg associaties met vorig jaar. Toen hield ik ook een blog bij. De herinnering aan Australië en het bijhouden van een blog is zo leuk! Zo'n cadeautje. Ik wens jullie een hele mooie trip, veel liefde en een behouden thuiskomst.

Liefs Moon

Leni

Goh en dan toch nog tijd om te schrijven? Knap! Komt mij trossend heel bekent voor. Ben dubbel aan vakantie toe na deze dag!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!